10440 – LEGO DUPLO – Balanční stromek
- Stav: Nový
- Stav balení: originální
- EAN (GTIN): 5702017815541
- Číslo produktu: 10440
- Značka: LEGO
- Série: První sada
- Věk dítěte: 18 m+
- Název sady: LEGO DUPLO – BALANCUJÍCÍ STROMEK – SADA KOSTEK – 10440
- Informace o: Bezpečnost a kompatibilita výrobku: Není vhodné pro děti mladší určitého věku. Pro použití pod dohledem dospělé osoby
- Minimální věk dítěte: 1
- Hrdina / Pohádka: žádná
- Pohlaví: chlapci
- Počet dílků: 27
- Certifikáty, recenze, atesty: CE
⭐10440 – LEGO DUPLO – Balanční stromek⭐
Balancující strom
✅Zpestřete zábavu batolete pomocí vzdělávací hračky Balancující stromek (10440).
✅Sada pro děti ve věku od 18 měsíců s domečkem na stromě a sovičkami vybízí k nekonečné zábavě a učení a rozvíjení dovedností.
✅Tato sada pro předškoláky rozvíjí dovednosti při řešení problémů a trpělivost při skládání prvků na sebe tak, aby stromek balancoval.
✅Malí milovníci zvířat budou nadšeni dalšími kostkami, díky nimž lze vyvažovat stromek, a také figurkami sov LEGO® DUPLO® pro hraní.
Hračka rozvíjející stavitelské dovednosti
✅Hračky LEGO® DUPLO® byly vytvořeny pro podporu vývoje malých dětí a pomáhají jim učit se prostřednictvím hry
Rozměry:
➡ Tento 27-dílný set obsahuje domek na stromě, který v nejvyšší konfiguraci měří 28 cm na výšku, 31 cm na šířku a 9 cm na hloubku
Dárek pro malé děti
✅Tato sada LEGO DUPLO® je skvělým nápadem na narozeninový, vánoční nebo Velikonoce dárek pro děti ve věku od 18 měsíců, které milují zvířata a barevné, dynamické hračky.
Hračka s ptáčky pro děti
➡ Sada obsahuje dvě figurky sov, dvě otevírací vajíčka a domeček na stromě s oknem na závěsu
Hračka pro skládání prvků a procvičování rovnováhy
✅Děti rozvíjejí dovednosti při řešení problémů, staví domek na stromě a udržují jeho rovnováhu a také barevně přizpůsobují sovy vajíčkům
Zajímavá výzva
➡ Děti si procvičují trpělivost a snaží se udržet stromek rovně.
Poznávání dne a noci
✅V den sovy spí a v noci se baví.
Trénink pro malé ručičky
➡ Aby děti mohly otevřít vajíčka, musí koordinovat pohyby.

